9 January 2011

Al - Fatihah

Ya Allah ya tuhan ku , engkau telah mengambil dua insan dari hidup ku..Seorng lelaki dan seorang perempuan..Engkau berilah kekuatan padaku untuk menghadapi dugaanmu Ya Allah..berikanlah aku semangat untuk meneruskan hidupku ...Jgnlah Engkau putuskan semangatku..Semoge aku tetap beriman padamu..Semoge aku xlalai Ya Allah..Aku memohon ampun sekiranya aku berdosa padamu Ya Allah..

Daya ingin meminta maaf pada semua yang bace blog Daya..sama ade yg Daya kenal or tak..Daya byk buat salah..Daya sedar tu..dari percakapan and perbuatan..byk sgt salah Daya..Daya nk mintak maaf selagi sempat..Hidup didunia xlama bukan ?Daya sedar semua ni bile Allah tarik nyawa insan terdekat Daya..dan sekarang ade seorng lagi masih ade dalam koma..Semoga Allah pnjangkan umurnya ..Amin ~

Sembahyang la sebelum kamu disembahyangkan ...

No comments: