26 February 2011

Justin Bieber on CSI

Korang dah tengok ke cite CSI yg ade Justin Bieber tu ? kalau dah tengok tu , GoodGood :)
Daya blum tengok lagik ! so Daya tengah tunggu hari Selasa ni pukul 10 pm ..Wook wook tak sabar dowhh!
Hubby Daya berlakon tu ..korang ade ? Haahaha

Daya minat CSI and Justin Bieber so baguslah dorng bergabung ..Kat rumah ,Daya dah demam bieber dah 
Walopon belum berkesempatan tengok , tapi Daya dah usha-usha gambar dah ..well isteri yang prihatin kan kan kan 

Okey nikmati lah gambar hubby Daya ni ..jangan sampai meleleh air liur tu XD


Dia dah start meroyan dia dahh !! terlebih rindu lah tu :DDD
Selalunye Justin memang takut bende2 mcm tu :)

Hubby Daya sedih ..Eh yg CSI kat belakang tu usha hubby Daya lak ..
jum jumpe ,meh nak cungkil bijik mate tu 

Ewah ewah , ternganga tengok perempuan hot yek ..babap kang !
Haha !!

Sedapnye air ~~kalau lah air tu sampai kat Daya ..isy memang tak akan Daya minum
heheh ..kenangan beb ! :D

Alamak you ! terjeles sudahhhh ~~ hekhekhek :DDD


Ya Allah ! sakai hubbyku ..kasihan kamo :'(

3 comments: