19 February 2011

Super Junior 2011



  







Yeah Daya bukan suke english aje ..Daya pon suke Korea jugak ..Daya ELF !!! mmg setia gegile ar dengan super junior kan XD ..cube cakap sikit sape yg xminat super junior ? Ha xde kan ..nasib baik , kalau tak dah lame mkn kasut jepun den ..Haha !

Well tahun 2011 super junior berubah sikit ..mksud nye style mereka berubah ..so come here ..take a look
Ha yg ni dah sah sah la kan comey..yg terpikat tu ..rambut sebijik sejibon
same mcm my hubby , Justin Bieber..ni yg rase nk curang ni..Haha !
Shindong..how sweet ! die dlm cite Dr.Champ n Single Daddy In Love ..perghh comel la gak:)



Hah kan comel tu ..walawehh..menusuk jntung pandangan mate die tu ...dush dush dush
bunyi jntung Daya..help me !! >.<
Ni Daya selalu lupe name die ..Ryeo Wook kottt..heheh
comel jugak yek..baru perasan :D

Arghhhhh comel gile nak mmpus ! ha amik kau..Haha ! eunhyuk n lee teuk kat station radio
'Kiss The Radio'
mamat ni ..aduii comel sgt lah pulak..sukar untuk membuat pilihan antara semua =='
yang die ni Daya xberape kenal sgt lah so xtau nk tulis ape kan kan kan :)

Alololo siape ni ? Yesung la..msti mcm xpena nmpk je kan..die sllu dok belakang mcm tu
cian die ~~~

Okey untuk download lagu super junior click here

If nak tengok video pulak click here


Hope you enjoy ! :DDD

2 comments:

ekin ekin said...

yesung kt blkang tapi dia tetap bjaye menarik perhatian kite.. suju daebak.!! <3

Qyla said...

Comel nyee Donghae macam nak peluk dia , macam nak cium pipi dia ! Kak Daya kita pon ELF jugak ! sukasuka ! Love You Donghae Forever <3