23 June 2011

Tolonglahh saya muda lagi ..







Bila korang tengok gambar dekat atas ni , korang rase bape umur Daya ? 17 ? 18 ? tetttttttttttttt

Tolong la korang , Daya nampak tua sangat kew ? uhuk2!

Daya lahir 1996 , bakal amik PMR tahun ni .. 17 , 18 tu kire okey laa lagi ..Ade yang kate Daya 21 ???
Ouhh masa tua ku tolong la jangan datang ..

Blogger lain pon cakap macam tu .. Haritu Daya ade masuk contest bloglist ..Daya pilih kategori pelajar .. Tengok ape abang tu cakap ..



Huhuhu mesti dia ingat Daya 20 lebih macam tu .. Tu baru tengok dalam blog je ..Kalau jumpe Daya depan2 , memang tak macam 20 pon .. Macam 6 tahun ade laa ..ehehehe

So Daya nak cakap Daya still muda ..Jangan leee panggil untie pulak .. Uwahhh nenek pon xmau laaa ..
ehehe .. Daya muda ye .. Muda tau ..Kedut sume tak ade lagi .. Still cantik ..lalalalla ~  :D

10 comments:

ARNaBS said...

PMR candidate? btul kew?
hehe..lwk jep,,oke la tuh nmpk mtang

ekin ekin said...

hehe..mude nye awk..ingat kn kite sebaye.. :) i born 91's. :)

Daya The Sixth ! said...

@ARNaBSUhuhuhu kesian taw muda matang tapi perangai bukan matang pon :(

Daya The Sixth ! said...

@ekin ekin Taw tak pe ..Muke nampak tua kan ..Geram jeww ..-,-

Cik Ina said...

Wah ! Muda nyaa.
Tak macam cik ina.
Da tua da.
Hek3.

shar90 said...

mude agi tp nmpak mature... ok r tu.. huhuu :)

ARNaBS said...

hehe,,,oke la tuh..pragai ikot umo..

Daya The Sixth ! said...

@Cik InaWalaupun Ina tua ,tetap nmpk awek muda ..serious jeles :(

Daya The Sixth ! said...

@shar90 Nanti orang ajak kahwin pulak ..kesin jew kannn

Daya The Sixth ! said...

@ARNaBSAwak cakap macam pena jumpe Daya je kan :P