29 July 2011

Shopping Raya Esok -,-





Ape kene mengene pulak laa kan PMR dengan baju raya ? Okey peeps , tahun ni tahun terbesar Daya .. Nak PMR kan .. Lagi 3 tahun keluar sekola dah .. hmm puasa pon belum , Daya dah kene beli baju raya tau ..
Tak semangat tahun ni nak raya .. 2 minggu lagi Daya dah trial ..

Comelnye kau PMR , nape laa datang cepat sangat ?! Boleh tak nak jadi budak 6 tahun balik ? Yang boleh lari sana sini , tak payah fikir ape2 .. haisy .. Ape pon kene redha betul tak ? Daya boleh ! (:

Okey meh cite pasal raya pulak .. fufufu~
Daya fikir-fikir laa kan Daya nak pakai kebaya laa tahun ni kan .. hehe ( macam kurus laa sangat kan )
And baju tu need to be PINK ! wahh cun laa Daya tahun ni.. HAHA

How about this -->





Harap2 puasa ni kurus laa , bole pakai baju kecik macam ni .. HOHO




Wahh lawanye baju .. Ceh nampak sangat Daya gila nak raya kan ? Huh tak boleh dibayangkan laa , orang makan ketupat, rendang segala ,yang Daya study untuk PMR ..-,- .. Terbaek laa tu ..hmm

Tak ape tahun depan Daya raya puas2 .. huh :D

Doakan Daya yang terbaek untuk PMR yep ! .. Okey that all .. tata ^_^ .. LOVE YOU walaupun kita bukan pasangan kekasih ..Cewahh gitu .. Haha


No comments: