13 September 2011

Daya Keguguran Rambut


Assalamualaikum :))

Berita tergempar seluruh DUNIA . Dah heboh satu internet ni yang Daya dah KEGUGURAN RAMBUT !!!
OMG , ape yang dah jadi nie ?? Pagi tadi Daya tengok dekat bantal ape sume memang banyak laa rambut yang gugur . Bole buat mee sup tau .

Nak tau tak kenapa ?? Haa nie sume 4 haribulan 10 punya pasal . Ape lagi kalau bukan PMR yang comel + hot + cun tu . Adoi , agak2 bole tak saman kerajaan sebab wujud kan PMR tu ? HAHA 

Btw , Daya nak sampaikan nie yang Daya tak boleh nak buat tutorial sangat dah . Nak buad pon lepas PMR laa kan . Daya kene buad yang terbaik untuk exam nie . Tak nak kecewa kan parent . So korang tunggu jela Daya The Sixth Comeback okey ? <-- Nak jugak ala2 artis gitu :D

Daya mintak jasa baik semua warga negara Malaysia yang baca entry nie , doakan Daya dapat keputusan yang cemerlang untuk PMR tahun nie . Harapan Daya nak straight A's laa kan . Haha kalau usaha semua pon bole kan ? :))

Spread Love <3

PS :: Add Daya dekat facebook yep --> SINI

4 comments:

Miss Niena said...

salam..
wishing u gud luck for ur exam.. same with my sis..

x yh nak risau sgt daya...pmr insyaallah x sesusah trial and soalan latihan yg slalu wat..

Daya The Sixth ! said...

@Miss Niena InsyaAllah Daya buad yang terbaek :)

zareliqa afiqa said...

gud luck dear~ :D

aleen aiden said...

gudlak 4 ur PMR! ^_*