10 November 2011

SMKTT ! You're The Best . Byebye ~~

Assalamualaikum ! :')



Setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan ? Haisy Daya paling benci laa perpisahan ! Sob sob tapi nak buat macam mana kan ? Allah dah takdir kan macam tu . 

Daya bukan nak pindah pon sebenarnya tapi sedih laa kawan-II Daya yang pandai-II belaka tu masuk asrama nanti . Cetttt Daya nak masuk ? Tunggu 100 tahun lagi laa -,-

Sedey gile . Bunyi je loceng sekolah tadi semua peluk-II . Daya jela kott yang buat macam tu . Haha naik rimas kawan-II Daya . 

Btw lagi 4 hari SPM nak mula kan ? Daya wish yang terbaek untuk abang-II & kakak-II di seluruh Malaysia nie . Daya doakan untuk dorang . Ececeh adek mithali kan ? HAHA 

Mangsa-II SPM & STPM yang Daya kenal

Mahathir Rajalie
Mirul Ahmad
Anas
Amirul Amin
Aliff Asyraf
Faris Seny
Amiruddin Shafee
Fahmi Rozaini

Syahirah Azhar
Christine Michael
Nur Najihah
Lala Lavendar 

Sebenarnya ramai laa lagi kan ? Nak sebut satu sekolah 4 hari 4 malam laa baru nak siap entry nie . Weee ^^

Dorang nie special sebab tu ada nama dorang dekat sini . Btw Daya sayang korang dan sentiasa doakan yang terbaik untuk korang .

Huh meleleh air mata jap tulis entry nie . Tahun depan dah tak jumpe dorang dah . Uwahhh . Sobsob *

Korang tengok laa gambar yang Daya snap-II harinie . Daya nak pegi nangis kejap . Ececeh . HAHA


Daya & Abang Ecad



Daya & Abang Umeir


Dari kanan Daya , Mudrika , Adilah & Azreen
Semua nie BFF Daya <3


Dari kanan :: Najibah ( best friend Daya ) , Daya , Kak Syasya , Abang Anas
& Abang Mahathir .



Daya & Kak Christine



Daya & Azfar
Time nie Daya pegi rumah dia . Minum ice-blended buatan dia .
Perghh sedap . Kelasss kau azfarrr ! Haha



Daya & Abang Fauzan



Daya & Kak Dayaa
Hehe dua-II pon nama sama . Kakak angkat yang paling Daya sayang . Weee



Haa nie dekat depan rumah Azfar . Siap sedia-kan kerusi untuk kitaorang duduk .

Huhu byebye SMKTT . Daya love you :')

No comments: