8 February 2011

Daya bertukar badan ? =.='

Ni dah kes berat punye .. Daya dah rase badan Daya lain dah ni ...rase panas ..macam berbulu sikit ..Oiii ! ni kengkawan Daya lahh punye keje nih .. Ade ke patut Daya yg punye lah baik ni dipanggil nye monyet aka haiwan berbulu tu ..aiyoo bagi lahh haiwan yg cumil sikit ..

tapi Daya mmg mengaku lahh Daya ade sikit lahh perangai monyet ..tapi sikit jelahhh... ah ape ? korang kate Daya suke mengaru ? aisy bukan lerrr..Daya cepat excited dengan sesuatu ..pastu gilerrr ..monyet kan lebih kurang gitu jerk ..heheh

yg menggeramkan hati Daya tu ( BM tunggang terbalik ) , dorang pggil Daya babun la ape lahh..siape yg suke kn kn kn...tapi mkin lame , bile Daya dah terbiase Daya rase mcm Daya btol2 monyet pulak ..walawehhh power ape yg kengkawan Daya gune nih ??Daya mmg rase nk jadik monyet..terer lahhh..ape salah nye kan jadik haiwan sekali sekala ..tak payah la mandi >.< huahuahua !

So lepas ni korang nk pggil Daya ape pon tak pela...tapi name haiwan je ek korng boleh pggil ..bongok ke ape ke mmg xboleh dimaafkan ..Haha !