13 April 2011

SM The Ballad Picture (:

Wahh nie kire gambar latest SM The Ballad taw (!) 
Teruja tak ? kehkehkeh , Mungkin korang tak kenal sgt ..Tapi
Kyuhyun ( Super Junior ) pon ade ..
Antara lagu yang popular :
Miss You , Don't Lie
Bagi yang jiwang2 karat tu boley la dengar lagu mereka2 yang berkenaan :)




Comel kan mereka ? >.< 

Justin Bieber Pictures


Die senyum lebar mane pon hensem kan kan kan >.<



Buad muke sedey pon boleh comel kaa ? aiyooo :D


Muke blurr =='


Senyum tak perlu kata apa-apa :)


Macam Edward Cullen kan kan kan ? Hahahah XD


Alamak (!) Pandangan memukau :D


Muke jambu je laki Daya nie ..Isy3 :)


Justin pakai sut .. :0 ..mengancam ensem die ..Ahaks :D

Poor Justin Bieber :(


Tula dah popular sangat laki Daya ni ..cube tengok ha ..sampai menangis nangis orng jumpe die 
Gilloo ape dorang ni ..Haha XD ..Daya rase kalau Daya jumpe Justin pon macam tu jugak agaknye ..
Masuk ICU terus ..Hahahah...


10 April 2011

Daya The Sixth latest picture :)






Comel tak comel tak ? :DDD

Justin Bieber berlatih dengan Barcelona

 

Justin Bieber kelihatan biasa sahaja  ketika berlatih dengan pasukan bola sepak terkenal Sepanyol semalam .Justin diajak untuk menghadiri latihan itu selepas dia dirakam memakai jersi terkenal Barcelona awal minggu lepas .Bintang pop itu sedikitpun tidak gugup ketika berlari dan menendang bola ..wahhh hebatkan hubby ku :DDD

Dia menunjukkan kemahiran , termasuklah membuat tendangan melencong ke dalam kotak penalti :) ..Hubby ku berjaya menarik perhatian pengurusan Barcelona apabila diajak bermain dalam perlawanan latihan bersama Thiago,Benja,Rojan,Fontas, dan Ruben Mino sebagai penjaga gol ..Hmm xtaww la korang faham ke tak ..heheh tapi Daya tulis je apa yg sumber tulis ^^