25 January 2012

(Gambar) Daya Kecik Comel Dah Besar Pstttt

Assalamualaikum ! :)

Tajuk entry kali ni nampak sangat yang aku nie perasan giler nak mampus . Kan ? Haha perasan comel pokk . Tapi time kecik-2 dulu laa kan . Semua orang waktu kecik comel kan . Hee bukan laa Daya nak cakap yang sekarang korang tak comel kayy . COMEL , nak cubit pipi boleh ?

Nape Daya tulis pasal zaman dulu-2 ni ? Duniakan dah maju . Haha takdelaa haritu ter-selongkar barang lama . Terjumpa pulak gambar Daya yang comey kecik-2 dulu . Alahai kalau laa Daya boleh kecik balik ....................



Haa kecik-2 Daya dah buat muka kerek macam tu , haha korang ada ?
Jangan laa buat muka macam tu Daya oii . Buruk bebenor .



Satu kelemahan Daya , waktu kecik rambut den TAKDE ! and gigi den
ada 2 batang je . Hihi macam arnab gitu . Wekkkk




Time ni Daya setahun kott . Eh eh jangan salah faham . Yang kanan ni Daya , yang kiri ni Oshin . Hehe mesti tak tau Oshin tu siapa kan ? Ibu Daya suka tengok citer Oshin ni dulu . Dia kata muka Daya time kecik sejibik muka Oshin .. Haa ni Daya nak tanya nie . Sama ke ? 

Oshin ni citer Jepun . Korang cari laa dekat Youtube . Mesti ada punya . Ibu suka tengok citer ni dulu , dia kata bila Daya keluar je muka macam Jepun . Ingat salah anak . Haha sampai hatimu ibu .



Gangster Taman Teratai ! Haha gangster ke pakai baju apple gitu ?
Waktu ni Daya dah pandai bergaya . Ibu yang cakap laa . Tak pon kan ? Heee
tipu je ibu nie . Weeee ( Time ni baru laa tumbuh rambut --' )



Eleh-2 Daya gigit-2 jari . Malu gitu ><
Haha yang sebelah tu adik . Comel je dia kan . Siapa lagi yang ada rambut sejompot
dekat depan macam tu ? Haha adik Daya jelaa ..



Daya rasa ibu Daya tu cop anak patung laa . Berlambak anak patung Daya haa ..
Sekarang depa dekat mana ? Who stole my cute little baby ?!
Hee dorang dah sakit . Koyak rabak . Kerja Daya laa siapa lagi kan .
Yang tinggal Pooh jelaa .. Sobsobsob **



Kami adik beradik memang suka rebut donut ! Haha
Abaikan Daya terkangkang tu ye --'



Tengok laa muka Daya tu . Perasan ayu lettew :3


Cepat sungguh masa berlalu . Sekarang Daya dah nak kahwin dah ! Ya Allah ! Haha bajet gila umur baru 16 nak gatal . Weee takdelaa semalam Daya try baju nikah ibu . Same tak ?  Ibu kata dah boleh kahwin dah . Alahai tak bersedia lagi nak tinggalkan ibu :')



Ibu Daya nampak cantik walaupun muka garang macam tu ! Haha
Ibu perempuan paling CANTIK . 
Iloveyoumom . Forever and ever . Thanks for giving birth of me .
Thanks for wacthing the drama series >> Oshin . If not , my face didn't this CUTE !
Muahahaha <3


Terima kasih kerana tengok gambar tak cute Daya ni . Datang lagi lain kali . Peace (Y)


3 comments:

Mira said...

Haha,muka akak tetap sama:)

Gadis bertudung said...

serius tak puas lagi nak tengok gambar daya banyak-banyak!

Daya The Sixth ! said...

Hee yeke same mira ? Wekkk haha
Gadis bertudung jgn laa tgk . memalukan >.<