21 June 2012

Pasukan Rugby Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tasik

Assalamualaikum ! (^,^'


Coopp coopp , ni hantu mana pulak rasuk aku ni !. Kenapa aku sangat berminat dengan pasukan rugby sekolah aku . Grrrrr -.-

Setahu Daya laa kan , Daya berminat dengan bola sepak je . Adakah Daya semakin menjadi lelaki ? Haha merepek macam ni laa .. Hee , okeyy laa Daya ada sorang kawan ni . Sebelum ni memang tak amek tahu pon pasal dia *kawan yang jahat . Sekali ternampak laa dia main rugby dekat sekolah . 

Eh rugby ni ganas laa ! Tak suka ! -.- .. Ni laa kata hati bila first nampak kawan Daya tu main rugby . Bila dah lama-2 tengok kan . Eh dorang nampak macho pulak. Hee , cara dorang main tu buat Daya tertarik . Habisss laaa ~~ Ni kejap lagi sangkut dengan pemain rugby pulak laa ni . Walawehhh 

Daya pon mula laa rapat dengan kawan yang Daya tak amek peduli tadi . Haha Akim nama dia . Dari dia , Daya kenal laa beberapa pemain yang lain . Tapi yang rapat sorang je pon -.-

Tulis panjang-2 pon bosan so meh Daya kenalkan dorang dekat korang . Confirm sangkut jugak . Haha badan ketul-2 , handsome . Tapi Akim tadi tu tak ! Haha mati kalau dia baca ni ><



Ni laa kawan aku Akim yang tak handsome serta tak berketul
badannya . Haha amek !
Tak handsome kan ? Memang Daya saje amek gambar dia yang tak
handsome . Wekkk :P



Baby ! Ooppss bukan baby Daya kayy . Haha
Satu sekolah memang panggil dia baby . Peramah orang die ^^
And cute ? Maybe -.- Haha pemain rugby paling sweettt .
Tengok muka dia memang cabut kepala lutut kan ? Muahahah



Sedap mengangkang :3
Haha bojan bojan . Abang yang kemain sombong dah sekarang
sejak ada makwe ni . Puihhh . Haha Fauzan*



' Mikail '
Mamat ni sama tarikh lahir dengan Daya . Hee well !
Haha . Dan Yuna pernah berkata ..
'di setiap gambar ada lagu' tapi dekat Sekolah Tasik , Daya berkata ..
' di setiap gambar ada Akim' -.-


Kayy bosan kan tengok gambar dorang . Wee baik tengok pengadil rugby tu lagi . Haha ^^ Jom jomm ~~


Hey pengadil , pandang kamera laa . Weee
Kalau nak tau ni laa yang Daya tak suka dulu . Berhimpit macam sardin -.-
Bola tak dapat jugak . Tapi bila tengok balik same je macam bola sepak .
Cuma rugby ni lebih MACHO ! ^^



Haa himpit..himpit !
Okayy , Daya pon dah tak tau siapa yang main ni .
Mikail kott . Entah laa . Haha semua muka terlindung dek kaki laa ,badan laa ..
So kita tengok rumput dia je eh ? ><

Dengan bangganya , Daya memperkenalkan pasukan rugby sekolah Daya ^^
*bunyi dramm sikit



Okayy , Daya tau Daya dah gila pergi cerita pasal dorang ni tapi nak buat macam mana . Dah sangkut . Daya kalau dah sangkut habis laa ^^ .. Okey dear pasukan rugby sekolahku , walaupun kalah haritu tapi bak kata Akim kalah bermaruah . Haha do your best ! ^^

I always be there , support from behind <3

Sincerely , Hidayah ! ><

No comments: