2 September 2012

*Cerita Rekaan* = Keluarga Tak Normal !

Assalamualaikum ! ^^'

*cerita reka sendiri*


Auww chak auww chak ! Aurora in the house . Tangan bentuk X , kaki kengkang *dance oppa gangnam style* Haha ! Btw kan sorry gambar saya tutup muka . Saya malu sebenarnya sebab harini saya nak cerita pasal rambut family saya . Saya rasa rambut saya sorang je yang normal dalam family tau . Yang lain tak normal ! Cantik kan rambut saya ><

Jum mulakan cerita ! Macam ni kesah dia , mak dengan ayah saya bertemu untuk kali pertamanya di zoo . Dua-2 orang tua saya ni memang minat sangat haiwan tau . Percaya laa . Sangat FANATIK !

Perkenalkan ni mak saya . Lily The Bird . 
*ye nama keluarga mak memang pelik -.-

Sorry laa eh muka mak saya memang berlagak diva . Haha
anak orang kaya macam ni laa . Nak buat rambut tu mencecah
RM 2000 . Dasyat tak dasyat mak saya ni ..

Saya sendiri pon tak tau laa macam mana mak tidur .. Rambut steady je macam tu dari dulu . Woaa terbaekk laa mak . * Dah sah tak pernah basuh rambut . kekeke ><
Haa apa kata kenal dengan ayah saya pulak . Saya jujur laa cakap ayah saya memang tak handsome .! --'


Swagggg . Haha
Waktu mak dengan ayah kita jumpa kan , ayah sebenarnya tercucuk rambut mak guna rambut dia tu .. Pastu mula laa bertentangan mata . Haa gempak tak gempak love story parent saya ni ..

Bila si peminat haiwan ni bersatu dan berkahwin ErMmmm memang kami adik beradik laa jadi mangsanya .. Sungguh kejam sekali seksaan terhadap kami . Kami sampai tak sanggup nak keluar rumah .. Huhuhu home school tau !


See ? Kejam --'
Ni semua kakak saya .. Hee gambar saya comel sikit so tunjuk nanti :)

First tu kakak sulung saya (Angrelaa) , HUHHH dia kalau marah macam tu laa tegakk rambut dia macam kena kejutan elektrik . Sadisnya , kalau jumpa malam-2 ni mahu terkucil . Second tu kakak kedua saya (Elly) , kesian dia selalu kena buli dengan Daisy tau .. Elly selalu menangis dekat saya .. Hmm kesian kesian kesian *Ipin voice*

Ketiga tu pulak (ZeeBee) , kayy saya memang nak tergelak tau dengan nama kakak saya yang sorang ni . HAHA ! Sorry kakak . Tapi kesian jugak dekat dia , tengok rambut dia ? Ya , haiwan yang paling famous abad ini --' * Ba Alif Ba Ya .. Mak ayah dipersalahkan . Sekarang dia senyap je sebab selalu diejek .. Poor my sis :(

Haa yang last tu sweet .. Kakak kembar ! ^^ sorang nama Doo , sorang lagi nama Gy .. Mak yang bagi nama tu . Mak kata baru comel sebab bila digabungkan jadi DooGy . Haha ! Nasib baik nama saya sedap , well . 

Tradapapapa ! Tiba laa masanya untuk kemunculan gambar saya . Malu-2 :P


012-XXXXXXX
Call me maybe ? Haha
Jangan pandang lame-2 nanti kalau awak tersuka . Lepas tu kena kahwin 
dengan saya . Haa memang next victim laa dapat rambut macam saya ! ><

Tapi shhh saya dah tukar rambut saya . Hee macam yang awak semua dah tengok dekat gambar atas sekali tadi tu . Jangan bagitau parent saya tau .. Saya tinggal asrama isyy malu laa kan kalau buat rambut macam tu . Apa laa mak ni --'

Kami 'The Abnormal Family' , kalau nak buat rambut macam kami mohh lee datang rumah . Mak dengan ayah dah tunggu dengan gunting tu .. Haha ! Terima kasih baca pasal family saya :D -THE END-

4 comments:

Fienazzuki said...

hahahaha
hadoi
imaginasi tinggi betul
hehehe

pendatang baru kat sini
(^_^)

Daya The Sixth ! said...

@Fienazzuki Haha dah bosan macam tulaa >.< Wokeyy so welcome here :)

Aina Sofea said...

Hahaha .. Rmbutt yg sungguh pelix . BTW , nice story !

Daya The Sixth ! said...

@Aina Sofea Hee pelik kan rambut dia :D Terima kasih memuji . Weee