29 November 2013

Jualan Novel Dan Buku Latihan

Assalamualaikum ! :)

Memandangkan Daya dah habis sekolah ni
Daya ingat nak jual buku-buku sekolah yang Daya pakai sikit-sikit je tu..

Daya pun nak jual novel yang Daya tak pernah baca
dan dah taknak baca hehe.. Tapi Daya perempuan kan so
novelnya pon agak girly jugak laa hahaha..

For those yang berminat tu boleh wechat Daya --> hidayahyaya

Bawah ni buku-buku yang Daya jual :)
kalau ada lagi buku yang Daya nak jual Daya akan tambah.

RM 26.00

RM 20.00

RM 17.50

RM15.00

RM 9.00

RM 11.00

RM 15.00

RM 16.00

RM 7.00
Harga sebenar RM 7.90 tapi sebab ada beberapa helai Daya dah
conteng, Daya kurang kan harga hehe

RM 6.00

No comments: