25 October 2014

Perfume Murah Sebagai Hadiah Untuk Ibu

Assalamualaikum :)



Daya tahu. Daya faham. Entah apa entah yang aku tahu dan faham tu hahah.. Kali ini Daya nak selesaikan hal korang yang tengah dibelenggu dan keliru nak beli apa untuk mak kan.. Well mak ni special sikit.. Hadiah dekat dia mesti kena gempak ye dak? Hehehe.. *Mesti makcik-makcik seluruh dunia tengah berterima kasih dekat aku sekarang.

Dalam list korang mesti ada kan :

pencil Baju

pencil Beg

Well tu common laa..But paling complicated.. Baju nak kena tengok saiz lagi.. Kalau tak muat, mak boleh kecik hati tau..Haa elok-elok niat kita baik nak bagi hadiah dekat mak.. Mak nangis pulak..

Kalau beg pun kena ikut cita rasa mak jugak..Ada mak yang suka beg kecik..Ada yang suka beg besar..Huh payah ni hehehe

So mari Daya kenalkan satu instashop yang jual PERFUME!

For your information, semua perempuan suka perfume.. Tak kira umur okey.. Bilik dorang akan penuh dengan perfume je.. Jadi perfume adalah pilihan terbaik..

Haa korang aku bagi tips ni hadiah untuk ibu.. Beli untuk awek ke pakwe aku sekeh kang..Kalau nak beli untuk awek ke pakwe beli untuk mak sekali..Haa tu baru aku maafkan.. *tak pasal pasal membebel

Korang boleh terus tekan nama insta dekat atas ni untuk terus ke webstagram dorang hehehe.. Kak Nadya sangat sangat baik.. Daya mintak tolong dia pilih hadiah utnuk ibu Daya.. Huhu Kak Nadya layan je tanpa banyak tanya..

Barang Daya sampai harini.. Meh tengok..


Haa jenama Paris Hilton.. Bukan ori tapi gred 5A..
Bau sedap je.. Tahan lama pulak tu..
Cuba teka berapa? Haa teka teka hehehe

RM40 je! Termasuk postage okay..


Haa ni banyak lagi Kak Nadya jual.. Korang check laa sendiri eh.. Harga memang murah.. RM 40 -45 je..

Memang puas hati laa.. First time Daya bagi perfume dekat ibu.. Nasib baik ibu suka.. Terima kasih Kak Nadya hehe :n::n: